РЕФОРМАТОРЪТ НА БСП ЙОРДАН ТАТАРСКИ ПРЕД BEZDELNIK.LIVE


След като bezdelnik.live публикува някои моменти неясното и покрито с бели петна житие на новият съветник на Корнелия Нинова, от редакцията се свързахме чрез социалните мрежи с Йордан Татарски за да му дадем възможност да потвърди или опровергае изнесената скандална информация. Публикуваме отговорите на въпросите, които му зададохме без редакторска намеса.

Бил ли сте съдружник в бизнеса с Данаил Кирилов депутат от ГЕРБ господин Татарски, какво ще ни кажете за "Планета инс" и И - Финанси?


Йордан Татарски: Да, бил съм съдружник с Данаил Кирилов в "И-Финанси" ООД, който е член на БСП от 1998 г. и общински съветник от БСП в столична община. Да, той напусна БСП и аз не нося вина за това. Така постъпиха и много членове на БКП в началото на прехода и отидоха в СДС. Бил съм в ЗК "Остър инс" АД заедно с мои колеги от СА "Д. А. Ценов" Свищов, която акционерите на свое общо събрание са преименували на "Планета инс" АД. Любопитно ми е, да ми представите документи за идентичност на ВИС и "Планета инс" АД.

Имате ли общ бизнес в петрол и Пеевски? 

Йордан Татарски: Нямам нищо общо с петрол и с Пеевски. Въпросното лице се казва Георги Татарски и е от гр. Разлог, а аз съм от гр. Кочериново и нямаме родствена връзка.

Бил ли сте кандидат за кмет в Кочериново срещу кандидата на БСП на последните избори?

Йордан Татарски: Да, бях кандидат за кмет на община Кочериново, издигнат от инициативен комитет. БСП не издигна своя кандидатура, а подкрепи г-н Иван Минков, също издигнат от инициативен комитет. За сведение, г-н Иван Минков е три мандата заместник-кмет от СДС и кмет от ГЕРБ 2011-2015 г.. Очаквах да имате по-обективна информация за случая. 
Сега член ли сте на БСП и от кога? 

Йордан Татарски: Член съм на БСП от лято 1991 г., а в момента членувам в ОПО "Велбъжд" Кюстендил и съм си платил членския внос и съм дал скромно дарение.

Какви отношения имате с Гриша Ганчев?

Йордан Татарски: За Гриша Ганчев - Да, създадох ДПФ "Литекс инвест ТВ" АД, в която имах акционерен дял 10%. Покойния лисицата е непознат за мен човек, както и Дебелия. Иван Петков - Гуньо само съм го виждал в офиса на братя Маринови от фирма Мариус (да, в тази фирма съм работил и съм бил съдружник в свързани с нея фирми), които са родом от Враца. Също така ще ми е любопитно да ми представите документи, подписани съвместно от мен, Лисицата, Дебелия и Гуньо.


Господин Татарски, докато бяхте съветник на министър Плевнелиев, бяхте ли член на БСП? 

Йордан Татарски: Г-н Фиков, ако имате нещо против другарите Кутев и Добрев, моля не пренасяйте несправедливо огъня към мен. Едва ли някога и от някого сте получавали такива открити и честни отговори, както в случая. Слагам точка на отговорите към Вас, освен ако не заведете дело за клевета и обида, така както намекнахте!  

След този въпрос на bezdelnik.live господин Татарски предпочете да прекъсне интервюто, но ние ще продължим да задаваме неудобни въпроси докато не получим отговор на всеки един.  

(бел.ред) През 2009 БСП взе решение, че всеки член на партията, който приема да участва в кабинета на Борисов, трябва да се счита за самоизключил се от нея. Дали господин Татарски е бил член в този период докато е съветник на министър Плевнелиев, и кога е подновил членството си в партията  - това остава загадка!

 



Коментари

ФЕЙСБУК